varför?

varför lämna du mig när jag har som jobbigaste du sa att du aldrig skulle lämna mig, du sa att du älskade mig sen två dagar efter så älskade du inte mig, du säger jag är värd en bättre, du va dallt i mitt liv du hjälpte mig så jävla mycket, men du lämna mig i ett steg där jag behöver mest hjälp i det va just nu.. jag förstår inte jag gjorde allt för dig jag älskar dig så mycket jag vill ha ett liv med dig men du vägar in se det, jag önskar bara du förstog hur jag känner för dig jag hoppas du kommer förstå¨det en dag men då kanske det är försent . men jag vill ha dig nu som jag hade dig förut men du vill inte kämpa då kan jag inte hjälpa oss två till en, du vill vara vänner men kommer bli fel och se dig på stan hand i hand med en annan kille .. varje sekund är ett minne varje stund jag har för mig själv och tänker då faller mina tårar ner för min kind, varje natt så gråter jag efter din närhet, varje dag känns hopplöst, varje gång jag tänker vad vi hade gör ont, jag fattar inte hur du kunna men jag kommer alltid älska dig, det känns bara jag vill ge upp men jag önskar att du kommer tillbaka men du vill verkligen inte kämpa.. varför vill du inte allt går om man kämpar...ibland önskar jag hade drogerna i min hand igen som dempar min ångest och mina tänkar och leva i en annan värld men du fick mig och se att livet va så mycket mer än och leva i skiten, du ville bara hjälpa mig ur de men igår så krossa du mitt hjärta totalt och min skäl den gråter blod och den skricker rakt ut förlåt att jag kom till dit liv du vet vem du e och jag tror alla andra vet oxå vem du e.. det e inte bara gud som vet vad som han hänt det är många.. nu idag står jag ensam kvar.....

Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Svaret finns på min blogg.<3<3

2009-04-27 @ 22:47:17
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: Viktoria<3

Svaret finns på min blogg.<3<3

2009-04-27 @ 22:49:23
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: Toveliiito

Manne du vet att du är en skit bra vän till mig, men asså du å hon va inget fan ;/ ni träffades inte ni knullade inte ni kunde ju fan inte ens ge varandra en kram. hon bor ju där vart hon nu bodde å du e här ;/. Dränk inte ner dig i ngt sånt fan ;/.. Du vet att du alltid kmr ha mig å Bella o alla, skit i henne den dan ni äntligen skulle ses, skiter hon ire då äre ju ba hon som får skylla sig själv eller hur ? Fan lev livet ist o träffa ngt som du kan hålla om, om nätterna isf för å ba snacka på tele. Vi finns här, hoppas du vet de <3<3

2009-04-29 @ 01:58:17
URL: http://viivacious.blogg.se/
Postat av: Viktoria<3

Toveliiito: .. Hur vet du om att vi inte ses ?

Vi har faktist se två gång nu.. och hur vet du att vi inte har knullat ingentligen :S?.. Hur vet du om att vi inte har gett varen en kram ?:O

Och det dagen vi skulle ses den dagen sågs vi också.

2009-05-01 @ 18:24:26
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: emanuel silva

tove hur vet du att inte vi har knullat? och sex e inte allt i ett förhållade jag älskar henne den hon är, och inte sexet, hon e den bästa jag någon sin har träffat i mitt liv och jag kommer inte sluta älska henne och jag kommer inte hitta nån ny jag vill bara ha henne och de kan ingen ändra på!!!! varför ska ni alla lägga er i ?

2009-05-01 @ 18:29:40
URL: http://emanuelsilva.blogg.se/
Postat av: Bella

Älskade bror, det Tove försöker få fram är inte att du bara ska skita i Viktoria. Hon försöker bara vara en god vän och berätta att det finns någon för dig, och att man inte ska ligga och grubbla över saker och ting när man kan göra andra saker, roliga saker så man slipper må som skit. Men jag vet att det är svårt att släppa taget om någon som man älskar. Och Tove kanske inte formulerade sig på bästa sätt. Men hon menade bara väl, och det vet du också.

Jag hoppas du har det bra, jag och Larssa får fanimig komma och hälsa på snart så kan vi ta den där shoppingrundan som vi pratade om (=

Puss på dig!

2009-05-02 @ 12:11:07
Postat av: Kicki

sv: vad är det jag ska ge dig? :P hehe

2009-05-07 @ 07:56:11
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Kicki

sv: aah du menar så.. det är en-el3e :P

2009-05-07 @ 23:08:45
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0