fortsättingen på mitt liv

igår drog jag lite kort vad det skulle handla om... så nu börjar berättelsen  .... jag va så liten och förstå att min mamma hållde på med droger och tiden gick och jag hänge med min storebror på stan med hans polare, inom kort så börja min bror komma hem med polisen mycke men jag va så liten och förstog inte vad det handla om men en dag kom sociala och tog min bror för han hållde på med droger där stog jag och min lillesyster och utan bror det gick inte så länge innan sociala kom och tog mig på ett fosterhem och jag va rädd och ledsen och satt där utan min familj... men jag började i skolan där jag bode i söderfors en liten hålla utan för uppsala.. jag va rätt bråkig i skolan redan där jag fick byta klass till en special klass men det gick inte bättre där som alla andra trodde det skulle göra ... men jag rymde till söderhamn för jag hade alla mina vänner där och en underbar stödfamilj som hjälpte mamma när vi va bråkiga hemma, men tiden gick och jag kom tillbaka till fosterhemmet gång efter gång.. fortsätter ikväll för nu måste jag gå byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0