del 2

jag kom bara tillbaka alla gånger, sen flytta vi till älvkarleby mitt i skogen alltså.... och börja ny skola i gävle sen skulle man hitta nya vänner och allt första året gick väl bra och sånt sen dog min fosterpappa han som älskade mig mest av allt som jag älskade honom, andra året i skolan gick inte så bra jag börja skolka och sket iskolan sen lessna skolan dom skicka hem evk mötes papper hem till min fostermamma, sen börja jag dricka på vardagar när jag skulle till skolan och det kom ett till evkmöte med massa folk, som inte fatta nått vad jag hade vart med om elr nått. börja bråka iskolan och skolka ännu mera sen kom det ett till möte där det vart bestämt att jag skulle få praktik ist för skolan och jag vart glad för jag skulle få jobba med min fosterbror dagarna gick.. men en dag börja jag lessna på det oxå  dom ville inte ha mig där längre för jag inte skötte mig som jag skulle.. tillbaka till skolan den jag hatade mest av allt annat på jorden... jag sket i skolan helt och hållet dom sparka ut mig ifrån skolan inom kort tid jag gick bara 3an då där gick jag på gatan med alla andra mina kompisar.. där satt jag utan jobb och utan skolan och med massa skulder. jag vart hem körd av polisen flera gånger och satt i fyllecellen flera gånger.. jag bryde mig inte jag földe bara min egna väg det vart bara värre med åren, jaja jag berättar mer nån annan dag när jag har tid.. förlåt att jag itne har skrivit på ett par dagar för jag inte har haft tid och skrivit varit mycket på sista tiden.. god natt på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0