det börja redan som liten

jag börja redan vid 8års ålder och bråka och sno saker på ica.sen när jag fyllde 14år så gjorde jag mitt första inbrott om jag inte va yngre jag åkte aldrig dit så tänkte jag, jag göra det en gång till när jag va 15år så gjorde jag mitt andra inbrott då åkte jag dit för fösta gången, sen satt vi där på stranden och drack och rökte och grilla, så¨kom det en kille som förstöre för mig så jag lessna på honom jag slog på honom så mkt hans axel hoppa ur led och han fick åka till sjukhuset och jag står där som lossas som inget hade hänt så vi åkte på en fest och festa ännu mera sen kom det ett polispapper hem att jag skulle förhöras angångde misstänkt till grov misshandel va då min första tanke det är väl inge fara det är bara en gång jag tänkte mer på det sen gick vi till rättegången jag dömdes först till socialtjänsten för inbrottet sen gick det nåra månader så kom det ett till papper till söderhamns tingsrätt så jag åkte dit och dömdes till tsocial tjänsten för misshandel, jag bryde mig inte så mkt och jag gjorde fler o fler brott i mitt liv tänkte att det inte va så farligt och vara krimminel, jag fyllde 17år börja jag sälja droger och sånt för jag behövde mer pengar än jag hade men jag har aldrig åkt dit på narkotika brott tur är, tiden gick mer och mer så fyllde jag 18år gjorde jag två st misshandlar till och dömdes till frivålden ( tillsyn ) och tiden bara gick och jag flyttade till sthlm när jag skulle fylla 19år och börja med mer skit graffit och ännu mera droger och drack mer för och inte få ångest och på sommaren åker jag till söderhamn igen och begår en till misshandel jag satt i samma jävla skit cell igen jag tänkte jag kommer väl ut som vanligt det va iaf vad jag trodde shit jag satt i den där skit cellen i fyra dagar sen kom polisen nere jag sa jag skulle fixa mig lite att jag skulle på häktes förhandlig då kom tanken va fan håller jag på med men jag häktas i 24dagar satt jag i häkte i bomhus anstallten igävle
men dagarna gick jag brydde mig inte så mycket, men sen åkte jag till rättegången då hade dom tagit upp en till misshandel som jag hade gjort i älvkarleby som jag inte minns av och jag dömdes till 5månader fängelse för misshandel, och nåra månder efter det kom det ett till papper hem angångde för inbrott i lägenhet men dömdes bara till dagsböter  och påföld på fängelse straffet,här sitter jag i dag med massa skit på mig som gör ont i hela kroppen och har typ bott hela mitt liv på fosterhem, jag kunna inte bo med min pappa eller min mamma, mamma hållde på med droger men idag är hon drogfri och lever ett bra liv och är gift och jobbar på sjukhuset i sthlm jag är stolt över henne... jag berättar mer imorgon nu har ni lite och läsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du aldrig har sagt allt det här på msn mannen, men bra att ud kmr ut med det! Fortsätt skriva...





//Andy

2009-02-17 @ 21:01:09
Postat av: Viktoria<3

Jadu... :/ .. <3

2009-02-17 @ 21:50:16
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: amanda

as bra skrivet du,(Y) fortsätttt

2009-02-17 @ 21:57:27
Postat av: Ida

hemskt, jag längtar tills imorgon när man får läsa mer.. <3

funderat på att skriva bok ?



kolla gärna in min blogg

xenofobiia.blogg.se

2009-02-17 @ 22:48:42
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Bob

Du har nog en väldigt spännande historia att berätta, det låter som om du varit med om mycket i ditt liv. Det du bör tänka på är hur du formulerar dig när du skriver samt komma ihåg att använda (.,?!)

Fortsätt skriva så blir du bättre på det! Keep it up!

2009-02-18 @ 00:35:08
URL: http://www.somesleazyshit.weebly.com
Postat av: Heléne Sundling

Bad boy!

2009-02-18 @ 16:18:06
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0