idag...

god kväll alla läsare... idag har jag varit på jobbet till klockan halv 2 typ sen gick jag till coop och köpte en cola innan jag åkte till sollentuna på möte. sen när jag kom hem så tog jag ett varmt bad så skönt bara slappna av ett tag utan mobil och folk det behöver jag ofta sen åt jag och syrran semla tillsammas och snacka lite det är skönt och ha syrran man alltid snacka med om allt... så just nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med viktoria och lite folk.... ska nog snart gå lägga mig ska ju upp klockan halv 7 imorgon och börja jobba igen.. har varit rätt jobbig dag idag... och i morgon ska jag måla klart väggarna iaf sen vet jag inte mer... ni får ha de så bra godnatt :) skriver lite mer i morgon... elr redan i natt vem vet 

Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

hihihihi :) <3

2009-02-24 @ 22:32:31
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: Viktoria<3

hiihi <3

2009-02-25 @ 01:06:47
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0