så skönt idag

idag har jag varit och jobbat idag fick jag måla och varit ute isolen på jobbet.. sen när jag sluta vid 15.00 så ringde jag viktoria och snacka lite med henne..sen har jag badat igen inte så ovanligt att jag badar men det är mysigt och bada ju men det blir lite ensamt i badet hahaha... och sen har internet fuckar sig hela dan inte lika roligt för fort man kommer in i bloggen så dör internet lite drygt men annars har gått bra idag tycker jag imorgon är det fredag vad skönt med helg veckan har gått riktigt snabbt tycker jag och jag trivs jätte bra på jobbet oxå det är kanske därför veckan har gått så snabbt?.. just nu sitter jag och lyssnar på musik och la in bilder ifrån kameran... jag saknar verkligen tills isommar man kan bada o sola,grilla på stranden, imorgon försöker jag hinna med ett inlägg innan jag drar på träning jag hoppas iaf jag hinner... sen måste jag lägga mig i tid idag jag orkar hela dagen imorgon jag jobbar kväll imorgon lite drygt... men men ni får ha de så bra alla läsare  kanske kommer ett till inlägg redan idag...






Tagen ifrån bussen By Emanuel Silva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0