det blir aldrig som man hade tänkt

det blir ju aldrig som man hade tänkt idag hade jag ju tänkt och städat rummet det e ju så klart jag lägger mig i sängen och sover bort hela dan tråkigt nog jag hoppas bara jag blir fris snart, jag e helt slut i kroppen ligger den mästa av tiden i sängen och sover  och snackar itelefon kanske inte så svårt och lista ut med vem? men iaf idag ringde jag viktoria när hon sluta skolan sen när hon kom hem då mixa vi en låt tillsammas det gick väl så där men den e inte klar än hoppas bara den blir klar innan fredag dom kan använda den, just nu sitter och och lyssnar lite på house tänker hur låten ska gå men men jag kommer väl på nått snart hoppas vi iaf jag brukar lösa de på nått sätt jämt... men men nu snart ska jag lägga mig isängen och kolla på en film tror jag om jag orkar elr om jag sitter vid datorn en stund till vi får se hur de blir.. 
sov gott alla läsare 

denna bild känner jag igen mig just nu, hahaha








kolla jag hitta en bild på mig när jag va bäbis haha...
 
den säger ju allt man är ju sig lik kanske hahaha





Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

söt bild :) hihih ^^<3

ahh, låten blir skit bra :)..

Men nu så ska jag lägga mig i sängen och vänta på att du ska ringa sötnos :)hihi ^^,

Puss på dig <3 <3

2009-03-16 @ 22:11:14
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: Viktoria<3

söt bild :) hihih ^^<3

ahh, låten blir skit bra :)..

Men nu så ska jag lägga mig i sängen och vänta på att du ska ringa sötnos :)hihi ^^,

Puss på dig <3 <3

2009-03-16 @ 22:11:36
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0