förstår inte

jag förstår inte vad dom vill mig, jag skulle ha tänkt ett steg innan jag gick in i skiten, lär man sig av sina mistag?.. kan dom inte bara lämna mig ifred eller måste dom följa efter mig, vi har ju inget varndra och säga eller nått mellan oss så snälla lämna mig ifred bara fattar ni inte jag har fixat till mitt liv och jag vill inte hålla på med skiten nå mer, kan inte ni oxå växa upp och bli normala elr ska ni knarka och slås och klottra och hålla på det ni gör hur normala är ni? ni kommer förstå en dag iaf hoppas jag den dagen ni kommer sitta kommer ni förstå tror jag säger bara till er  och ni vet vilka ni är FUCK YOU ni kommer aldrig lyckas och dra ner mig igen även hur mycket nu ni jagar mig och söker upp mig, men sånna här problem väl det som räcknas när man fixar till livet ifrån krimminel och haft droger och graffiti runt om sig? jag hoppas bara jag får lämna sthlm nu och får egen lägenhet där ni aldrig får tag i mig nå mer.. ska bli skönt och slippa allt skit.......



idag har jag inte gjort så mycket jag har snackat med kriminal vålden efter hjälp och säkerhet och slippa denna här skiten men nu hoppas jag att dom kan hjälpa mig ännu mera men måste gå säkert på gatan, ska hoppa in i ducshen snart det ska bli så skönt alltså men men vi hörs alla



jag vill verkligen inte förlora dig för du är mitt allt och jag tycker om dig så otroligt mycket och jag saknar dig som fan älskling, jag hoppas bara att vi aldrig lämnar varndra





  
 

Intro:
jag vet att du e trött...
ensamhället e så kallt
men värme finner du överallt

Från den djupaste dal
till dom ljusaste dar

jag säger till dig
du och jag klarar det ihop
färden e lång å bördan e stor
men jag vet att-
du å jag klarar det ihop
för den ena har styrkan å den andra har mod
du å ja klara det ihop
å vi går tillsammans mot en hel bataljon
ahhh-ay
du å jag klarar det ihop

å jag vet att du e trött på den där ständiga känslan
av att sitta fast,att känna sig fängslad
man bor mitt i staden men har aldrig vart så ensam
dagen blir natt å längtan blir ängslan
för det känns som man fastnat i ett gränsland
där allting står still förutom klockorna som klämtar
var inte rädd för vad du lämnar
jag vet att du e stark så du klarar vad som väntar

jag säger till dig
du och jag klarar det ihop
färden e lång å bördan e stor
men jag vet att-
du å jag klarar det ihop
för den ena har styrkan å den andra har mod
du å ja klara det ihop
å vi går tillsammans mot en hel bataljon
du å jag klarar det ihop

å dom säger vart man än går e det ödsligt å kallt
så länge som man flyr från sitt kall
men om ditt kall inte riktigt passar deras mall
gör dom allting för att få dig på fall
å dom övervakar dig, spioner finns överallt
för det sticker i deras ögon att se dig bli stark
för dom blir svagare
man e ju klar som kristall
vad som än kommer,vi kommer stå pall

jag säger till dig
du och jag klarar det ihop
färden e lång å bördan e stor
men jag vet att-
du å jag klarar det ihop
för den ena har styrkan å den andra har mod
du å ja klara det ihop
å vi går tillsammans mot en hel bataljon
du å jag klarar det ihop

Kommentarer
Postat av: viktoria<3

Älskling då :)<3 hoppas allt kommer bli bra snart o att du kommer få det bra <3 love <3

2009-03-30 @ 13:11:16
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0