god morgon

god morgon alla, nu vakna jag nyss e rätt trött just nu, men iaf ska jag börja fixa mig snart och fara till jobbet vid 9  hoppas de blir en lungn dag på jobbet idag efter som jag har varit sjuk sen i fredags, idag när jag vakna såg j solen lyste in starkt igenom fönstret va rätt skönt att solen börjar komma fram och se att våren börja komma och slippa all slask och snö, vill ha sommar saknar den som fan, men nu måste jag röra på mig och fixa mig så jag hinner utan stress de skulle vara rätt skönt utan och stressa en morgon iaf men ni får ha de så bra puss



jag tycker denna bild e så grym därför laddar jag upp denna :)











Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha ja sover la aldrig. förutom inatt! så idag känner jag mig mindre snurrig än vanligt 8) skönt är det. ha en go dag in the sol!

2009-03-18 @ 11:38:17
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0