hejdå allihop ett tag

hejdå allihop nu åker jag bort ett tag ifrån all skit som jag inte orkar med längre, jag gör de som är bäst för mig själv så jag kommer inte skriva på ett tag kanske.. vi får hoppas de kommer nåra inlägg.. älskling kom ihåg jag kommer sakna dig mest av allt och jag tycker om dig så himla mycket men ingen kan skilja oss åt vi klarar allt tillsamms det vet du.. du vet varför jag ska åka bort, och jag kan inte ta upp varför jag ska åka bort för det är personligt... du och jag vi vet ingen annan hejdå nu ska jag sova vi hörs allihop hoppas ni får de bra......
älskling vill inte du ska vara ledsen jag vill inte du ska gråta du vet att du är mitt allt och kommer alltid vara det viktoria kyssar på dig, men vi kommer alltid ha telefonen <33


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

:'(<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

jag vet att det är bäst så <3

2009-03-31 @ 23:39:19
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0