lyckad dag :)

idag har jag haft super dag allt gick som jag tänkte oxå det va rätt skönt...i morse va jag hos polisen på förhör för nått gammalt jag tycker det är fel och dra upp nått man gjorde mer ett år sen eller bara jag som tycker det!?.. och sen gick jag till bussen och satt där och vänta i solna i 10min typ på bussen till sundbyberg sen åkte jag hem och käka lite sen tog jag ett långt bad igen efter det så laga lite mat det vart kycking och ris, sen har jag bara suttit framför datorn och nu måste jag faktist klä på mig mina hytte kläder jag skriver mer sen när jag kommer hem jag ska till jobbet men jag ska bara vara där en timme idag de är skönt alltså... ha de så bra så länge puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0