mitt livs största dag

denna dag är min största dag i mitt liv.. jag har fått svar av eva records idag där det stog jag skulle skicka in matrialtet och plus lite info till dom, kan ni fatta att min dröm vert till verklighet ni förstår kanske inte hur glad jag är men jag hoppas ni förstår mig jag hoppas bara jag får släppa en platta nu med mina låtar jag vet inte vad jag ska skriv e så lycklig, men iaf jag hoppa runt i hela mitt rum iaf kanske låter lite dumt..men iaf idag har jag bara jobbat på min ny låt som jag ska skicka in till dom jag har kört fast på melodin för jag gör om den hela tiden, det är likt mig för jag vill bara ha den bättre och bättre jag blir aldrig nöjd hehe.... sen har jag bara läst massa blogger idag, sen måste jag bara påpeka en sak, jag fattar inte hur kenza pallar hålla på som en Fjorits,sen ska hon vara med på mtv och allt de gör mig så sur för hon tror verkligen hon är nått, man kan snart inte ens se på tv för kenza`s jävla reklam ska vara med precis på mtv och allt sån men men de som retar mig lite bara och plus att hon bara har en kompis i skolan och de vet hon själv resten hatar henne,... kenza det ve vi båda två eller hur? för jag har alltid sätt dig ensam på den skolan förstår dig verkligen om du inte vill gå till skolan men skaffa dig ett normalt liv för fan de va allt jag ville säga dig!!! men men idag va jag iaf på vårdcentralen och allt gick bra hade bara lite dåligt blodvärde och så va utmätad i kroppen och brit på sömn undra vad det bror på? jadu de kan man ju undra hehe.. men imorgon ska mamma köpa lite mitaminer åt mig och så jag blir lite  piggare kanske, vi får hoppas  på de iallafall.. men iaf idag ska jag bjuda på en riktig skön låt... men nu måste jag börja på min låt igen innan jag glömmer bort hur de gick iskallen godnatt på er alla och en speciel puss på min prinsessa














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0