när minnen och tankar tar över

När minnen och tankar tar över en, när det känns man vill bara ge upp,
för problemen tar över en, är detta jag kommer få känna hela livet eller?
kommer de gå över snart eller om nåra år? hatar denna känsla...
jag skulle ha tänkt en gång längre innan jag gjorde allt jag har gjort,
får hem papper efter papper hem av polisen allt jag har gjort tar dom upp nu?
det är fan fel att dom tar upp brott för ett år sen..

sen menar dom att jag ska komma ihåg vad jag gjorde den dagen dom e ju sjuka
undra som har sagt att polisen är smarta? eftersom dom tog in mig på förhör för nåra
vecker sen för dom säger jag bomba sönder ett helt tåg, men det hade jag ju, men
dom hade ju inte min tag eller kort bevis när tagen stog över hela tåget då, dom är ju efterbliven
pallar inte snacka om polisen för jag hatar dom kommer alltid göra......



men men just nu sitter jag dricker kaffe och fixar mig och lyssnar på musik och sitter lite på msn ioch snackar med folk men nu måste jag sluta skriva för jag ska dra om 3timmar typ men ha de så bra... men jag hinner inte skriva varje dag för jag jobbar för mycket....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0