nu va vardagar igen då

så nu börjar veckan igen slut och sova länge och skönt upp klockan kvart över 6 , så jävla jobbigt och gå upp så tidit varje morgon, men det är rätt skönt för viktoria ringer och väcker mig varje morgon...sen sätter jag på knal 5 och kollar på vakna med the voice. den när jag jag går till bussen sätter jag på radion i mobilen då blir det oftast the voice elr  NRJ, för jag tycker dom har så skön musik på morgon kvisten,sen kommer man fram till jobbet då är de bara sätt fart på jobbet man har det är så jobbigt det känns ibland att jag inte pallar gå dit, men jag måste jobba ju,  just nu e klockan rätt mkt tror jag måste sova lite om jag ska orka gå upp imorgon bitti förlåt om jag inte har skrivit på ett par dagar men jag ska börja skirva mer för varje dag hoppas ni gillar det ha de gott hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0