SHIT

shit inatt har jag inte sovit så gott för jag börjar drömma  drömmar om allt jag har gjort i mitt tidare liv, det är så jävla jobbigt när man vaknar varje kvart typ. Jag hoppas bara de går över snart, jag mår bara dåligt av de. Hur ska man göra för att det ska sluta? Vill ju inte att de ska komma upp igen, ibland känns de som de berget man har byggt upp, bara vill rasa ner igen, det är väl nu man ska vara stark och försöka  bygga ännu mera eller? Jag försöker och kämpa hela tiden men jag har inte den kraften helt själv som jag måste ha nu. Förstår inte på mig själv ibland, för det är inte tufft och knarka eller göra brott.
 
jag hoppas bara ni ungdomar som läser detta kom ihåg va stark och stå emot skiten för det är inget liv att leva som ni säger pengar e allt, men det är fel ni kommer ångra er en dag när ni har begått alla era brott och ett fängelse straff som väntar er jag vill bara att detta ska fasna på era skallar, sluta spring runt och lek tuffa och galna ni vet inte vad ni går in i, det vet jag för jag själv har varit där och jag har förlorat många av mina vänner för de jag har gjort de är inte skoj jag lovar er... även för oss är det tufft och fixa till livet ni förstår när ni själv ändar er och vågar se världen. de va allt jag ville säga er som håller på knarkar och begår brott o tagar i tunnlar.......................



men idag jobbar jag mellan 11 till 12 på natten det blir långt pass, jag tror inte jag hinner skriva ett till blogg inlägg idag därför skriver jag lite längre idag än vanligt då...
igår kväll så rigga vi upp ljudet då det är rätt stress jobb alltså.. det är inte tt slapp jobb som ni alla tror ni kan testa själv men ni gör de hemma ju haha... men men nu måste jag fixa håret och så där ha de så bra.... pussar på dig min sötnos <3 o ni alla andra får oxå en puss xD


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Bra skrivit gubben :)<3

Hiih puss på dig med :)<3

2009-03-20 @ 10:23:37
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0