ska snart gå

ska snart gå till vårdcentralen efter som jag måste kolla vad jag har för fel i min lilla kropp, nu hoppas jag verkligen att det inte är nått allvarligt så jag kan börja jobba igen snart det är så tråkigt bara ligga hemma i sängen hela dagarna, jag ska vara vid kvart över 11 nere vid vårdcentralen så jag måste hoppa in i ducshen nu och snygga till mig lite iaf inte jag ser ut som ett monster när jag kommer ner, just nu jag och snackar med min bror i danmark jag hoppas verkligen nu att du får ditt jobb bror.. men men nu ska jag röra på mitt ass hejs


Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Lycka till gubben :)<3

2009-03-17 @ 11:45:47
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0