viktoria min älskling hade namnsdag idag<3

idag har jag och jobbat hela dagen och så där men i veckan så betällde jag roser åt henne då, så här ser roserna ut men jag kunna ju inte ge dom till henne själv så jag beställde av en sån där blombil som kör ut blommor då och hon jätte glad för dom, men vem skulle inte bli glad och få blommor?.... just nu sitter jag ocgh snackar med viktoria itelefon hon är så underbar finns ingen som e som henne ska ni veta... men men nu ska jag lägga mig isängen ha de så bra bliderna av roserna ser ni här under :) natti














Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Så oerhört fina älskling <3<3..

vet inte hur jag ska tacka dig . .:/<3

Är grymt gald för blommorna du skickade :)<3



Dom tre rosorna står för tro hopp och kärlek för oss tsm :) <3 ...<3

2009-03-12 @ 23:13:06
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/
Postat av: fröken elin

haha illa men tur att dom går så ofta då:D



åå gulligt å fira nåns namnsdag! sånt firar icke jaog:D

2009-03-13 @ 02:09:26
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0