were my hart go?

vart ska mitt hjärta gå? det känns som allt jag gör blir bara fel oftast är det mig själv och skyla på eller är det andra man ska skyla på som förstörde mitt liv? men finns presoner i mn omgiving som vill hjälpa mig, varför tar man inte den hjälpen?.. kanske för ingen har brytt sig förut? man så här känner jag bara ibland det e så sjukt ändå e jag glad för hon finns där vid min sida vad än som händer hon får mig ohc le skratta och kraft dagen, tänk om jag inte hade henne.. ändå känns livet hop löst ibland allt jag har gjort tidigare är ju mitt egna fel ingen annans det är sånt man måste ta nån gång i livet men jag ska lyckas jag ska inte dit igen och leva ett skit liv igen, jag vill leva som alla andra ett bra liv med en flickvän och barn och allt det där man längtar efter den riktiga kärlek jag hoppas jag har hittat den nu men men jag orkar faktist inte skriva mer nu godnatt ska upp och jobba imorgon hejdå

Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Gubben finns vid din sida dag som natt vad som än händer ! <3

Mig har du alltid du kan prata med eller så...

jag hjälper till så mycket jag kan ..<3

Glöm aldrig det <3

2009-03-08 @ 00:41:49
URL: http://vvviktoriaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0