wieee

wiee änkligen klar snart då, det består 2dagar kvarav mitt straff det känns så skön och slippa allt och gå ett steg extra långt, även det kommer bli svårt så får man kämpa för det, det är inte lätt men man kan om man vill.. det är inte lätt för mig heller alla gånger, jag blir ofta sur på folk som leker att dom förstår mig men fast dom inte gör de,men men på lördag flyttar jag ju till ännu en ny stad och få mer vårld och hjälp med min problem och ångest jag har får bara hoppas den e lika bra här som den är där.... men just nu håller jag på packar och städar lite fast man fasnar vid datorn, datorn e kanske en liten drog ändå elr vad ska vi säga?haha man jag hoppas jag får de bra där och så.. jag måste snart gå och lägga mig i sängen och sova och hoppas jag somnar för pallar inte sova dåligt längre som jag har gjort de länge och de är ett problem med mig för jag blir bara sur och gring av de men jag hoppas ni alla mår bra och så jag ska börja skriva min blogg oftare nu igen förlåt jag har inte skrivit blogg på ett tag för jag har inte pallat de för jag har haft de rätt jobbigt just nu och så för vissa saker men det kanske löser sig hoppas jag verkligen.... men ni får sova så gott och dröma sött allihop puss :)

Kommentarer
Postat av: Bea - Mios mamma

Det kommer nog bli bra med allt, finns för dig <3

2009-05-08 @ 00:04:28
URL: http://metrobloggen.se/beusz
Postat av: emanuel silva

vad gullig du är :) <33

2009-06-04 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0